render('@app/views/_partials/header-menu'); ?>

Oszczędności i prestiż – czyli OZE w firmie 

Gdy firmy poszukują nowych źródeł energii, z oczywistych względów kierują się przede wszystkim oszczędnościami. Coraz więcej przedsiębiorców dostrzega jednak także drugą korzyść z OZE: szansę na podkreślenie swojej świadomości ekologicznej i odpowiedzialnego podejścia do prowadzenia biznesu. 

Odnawialne źródła energii nie tylko dla największych

Jednym z powszechnych mitów, jakie pokutują w przypadku odnawialnych źródeł energii, jest ich niedostępność dla mniejszych uczestników rynku. Owszem, małej firmie nie opłaca się budowa całej elektrowni solarnej, ale dla każdego przedsiębiorcy można dobrać rozwiązania na taką skalę, jakiej potrzebuje. Pojedynczy panel słoneczny zamontowany na dachu budynku to doskonałe rozwiązanie dla firm, które dysponują własną siedzibą. Natomiast przedsiębiorstwa, które korzystają np. z pojedynczego biura, zajmując część piętra w budynku, zyskają spore oszczędności dzięki pompie ciepła, połączonej w klimatyzacją, instalacją CO i CWU. 

Darmowa energia do wszystkich zastosowań 

Za słońce i wiatr się nie płaci! Energia słoneczna i wiatrowa jest zatem całkowicie darmową energią, a jedyna opłata z nią związana, obejmuje koszt systemu, który pozwoli na „zaprzęgnięcie” ich do pracy dla Państwa firmy.
Bardzo ważną cechą inwestycji w systemy solarne i turbiny wiatrowe jest wysoki zwrot z inwestycji. Nie podajemy tu konkretnych danych, ponieważ są one zależne od specyfiki każdej firmy – nasi specjaliści przygotują dla Państwa indywidualne wyliczenie, by zobrazować możliwe oszczędności. Jednak niezależnie od profilu działalności firmy, miejsca i warunków, w których ona działa, każdy kolejny miesiąc przynosi Państwu finansowe korzyści, dzięki którym opłacalność inwestycji wzrasta! 

Prestiż i świadomość ekologiczna 

Fakt, że firma korzysta z odnawialnych źródeł energii, to ważny atut w komunikacji firmy z odbiorcami i kontrahentami. To fakt, który warto podkreślać w prezentacjach firmowych i materiałach promocyjnych.
Świadomość ekologiczna i dbałość o środowisko naturalne ukazują, że przedsiębiorstwo w swojej działalności nie jest nastawione tylko na zysk. To wyraz dalekosiężnej perspektywy i myślenia nie tylko o tym, co dzieje się „tu i teraz”, ale również o tym, jak działalność firmy będzie wpływać na środowisko w przyszłości.